EasySendowicze! W najbliższym tygodniu obchodzimy Boże Narodzenie, a chwilę później świętować będziemy Nowy Rok – z tego powodu w niektóre dni zamknięte będą polskie i zagraniczne banki, a więc czas realizacji naszych przelewów będzie nieznacznie zmieniony. Zawsze informujemy Was o takich sytuacjach z wyprzedzeniem, abyście mogli uwzględnić nowy harmonogram i aby wszystkie zaplanowane w tym okresie przelewy dotarły do odbiorców na czas.

Uwaga!

  • 24 i 31 grudnia przelewy SuperFAST będą realizowane tylko w godzinach pracy biura (7:30 – 11:30)
  • 25, 26 i 28 grudnia oraz 1 i 6 stycznia przelewy SuperFAST będą wyłączone
  • przelewy na Ukrainę będą realizowane tylko w godzinach pracy biura (będą wyłączone 25, 26 grudnia i 1 stycznia, 24 i 31 grudnia będą realizowane do 11:30 czasu brytyjskiego)

Poniżej przedstawiamy tabelę ze zmianami. W razie jakichkolwiek pytań nasz zespół Obsługi Klienta chętnie na wszystkie odpowie.

Terminy realizacji przelewów – Klient Indywidualny

* podane godziny wg czasu brytyjskiego

Terminy realizacji przelewów – Klient Biznesowy

W dniach 24, 25 i 28 grudnia oraz 1 stycznia nie będą realizowane żadne przelewy biznesowe, a więc czas realizacji przelewów zleconych 22-23 grudnia oraz 30-31 grudnia wydłuży się o 1 dzień.

 

W razie pytań nasz zespół Obsługi Klienta jest dostępny mailowo: pomoc@dev.easysend.pl oraz pod numerami telefonów:
+48 58 500 86 75 w Polsce
+44 20 3318 7267 w UK
+ 353 1 485 4489 w Unii Europejskiej