odbiór na poczcie
Wysyłaj pieniądze i odbieraj na poczcie w Polsce
Z nami odbierzesz pieniądze nawet w 10 minut, nie potrzebując do tego konta bankowego. Zawsze wygodnie i bezpiecznie!
Opłaty i czas realizacji
-
Pieniądze u odbiorcy
nawet w 10 minut!W przypadku przelewu zrealizowanego do godz. 14.00 czasu GMT.
-
Tylko 3.90 GBP za przelew
Niska i stała opłata, niezależna od wysyłanej kwoty.
-
Możliwość odbioru na każdej
z 7500 placówek PocztyOdbiorca może wybrać pocztę, którą ma najbliżej.
-
Odbiorca nie musi
posiadać konta bankowegoTo dzięki możliwości odbioru gotówki w placówce Poczty Polskiej.
Jak to działa?
-
Zarejestruj się
lub zaloguj -
Zleć przelew
Wybierz opcję odbioru na poczcie.
-
Odbiorca otrzyma SMS
Będą w nim dwa numery identyfikujące transakcję.
-
Można już odbierać pieniądze!
Odbiorca okazuje na poczcie numery transakcji oraz dowód osobisty i odbiera pieniądze.
-
Udaj się do agenta EasySend
i zleć przelew za jego pośrednictwem -
Odbiorca otrzyma SMS
z dwoma numerami
identyfikującymi transakcję -
Odbiorca na poczcie
okazuje numery transakcji
oraz dowód osobisty
i odbiera pieniądze
Najczęściej zadawane pytania
-
Co to jest kod transakcji?
Kod transakcji – unikalny numer transakcji nadawany pojedynczemu zleceniu przelewu. Jest on przekazywany przez nadawcę zlecającego przelew osobie uprawnionej do wypłaty – odbiorcy. Służy jako element zabezpieczenia transakcji.
-
Czy Odbiorca musi posiadać adres e-mail?
Odbiorca musi mieć numer telefonu komórkowego, adres e-mail jest opcjonalny.
-
Jakie karty debetowe oraz kredytowe honorujecie?
Listę kart można sprawdzić pod adresem: Płatności kartą.
-
Co to jest numer EasySend?
Numer EasySend – numer w systemie Banku Pocztowego. W przypadku EasySend jest to zawsze 99999999.
-
Czy wysyłając do innych krajów niż Polska, mogę wybrać opcję odbioru na poczcie?
Nie, aktualnie przelew z odbiorem na poczcie jest możliwy wyłącznie w Polsce.
-
Czy pierwszy i co dziesiąty przelew z odbiorem na poczcie jest darmowy?
Nie, pierwszy i co dziesiąty darmowy przelew dotyczy wyłącznie przelewów FAST na konto bankowe.
-
W jaki sposób otrzymam oba kody?
Zarówno kod transakcji, jak i numer EasySend (mimo że jest on stały) otrzymają nadawca i odbiorca przelewu. Pierwszy z nich otrzyma kody drogą mailową, drugi – drogą mailową oraz SMS-em na podany podczas zlecenia przelewu przez nadawcę numer telefonu.
-
Czy Odbiorca musi posiadać konto bankowe?
Nie, przelew z odbiorem na poczcie to idealne rozwiązanie dla osób, które potrzebują wysłać pieniądze do osoby nieposiadającej konta bankowego.
-
Czy można podać numer stacjonarny Odbiorcy?
Nie, musi być to telefon komórkowy. Numer płatności przesyłamy SMS-em, więc Odbiorca nie miałby możliwości odczytania tej wiadomości.
-
Jaka jest maksymalna kwota, którą mogę przelać?
Maksymalna kwota jednorazowego zlecenia przelewu z odbiorem na poczcie w Polsce wynosi 20.000,00 PLN.
-
Jakie są opłaty za przelew z opcją odbioru na poczcie?
3,90 £ przez stronę www.easysend.pl, opłata u agenta może się różnić w zależności od polityki cenowej agenta.
-
Co musi mieć przy sobie Odbiorca?
Odbiorca, poza numerem EasySend (zawsze: 99999999) oraz kodem transakcji musi mieć przy sobie jedynie dowód osobisty.
-
Jakie są metody płatności?
Metody płatności dla klienta indywidualnego: przelew, karta. Metody płatności przez Obsługę Klienta EasySend: przelew, karta. Metody płatności dla klienta biznesowego: brak możliwości.
-
Czy mogę zlecić przelew przez Obsługę Klienta?
Tak, czas realizacji oraz metody płatności pozostają wtedy takie same jak przy zleceniu takiego przelewu samodzielnie.
-
Jaki jest czas realizacji przelewu?
Od 10 minut do maksymalnie jednego dnia roboczego.