EasySendowicze! W najbliższym tygodniu obchodzimy Boże Narodzenie, a chwilę później świętować będziemy Nowy Rok – z tego powodu w niektóre dni zamknięte będą polskie i zagraniczne banki, a więc czas realizacji naszych przelewów będzie nieznacznie zmieniony. Zawsze informujemy Was o takich sytuacjach z wyprzedzeniem, abyście mogli uwzględnić nowy harmonogram i aby wszystkie zaplanowane w tym okresie przelewy dotarły do odbiorców na czas.

Uwaga!

  • 24 i 31 grudnia przelewy SuperFAST będą realizowane tylko w godzinach pracy biura (7:30 – 11:30)
  • 25 i 26 grudnia oraz 1 stycznia przelewy SuperFAST będą wyłączone
  • 6 stycznia przelewy SuperFAST do Polski będą wyłączone

Poniżej przedstawiamy tabelę ze zmianami. W razie jakichkolwiek pytań nasz zespół Obsługi Klienta chętnie na wszystkie odpowie.

Terminy realizacji przelewów – Klient Indywidualny


Terminy realizacji przelewów – Klient Biznesowy

* podane godziny wg czasu UK/Irlandia

W razie pytań nasz zespół Obsługi Klienta jest dostępny mailowo: pomoc@dev.easysend.pl oraz pod numerami telefonów:
+48 58 500 86 75 w Polsce
+44 20 3318 7267 w UK
+ 353 1 485 4489 w Unii Europejskiej